Miért nem akarok már semmit se az exeimtől...

..se a pixien lévő pasiktól.

Kezdjük az exekkel.:)

Azért nem melegíteném fel egyikkel sem a kapcsolatot,mert egyrészt csalódtam bennük,másrészt még véletlenül sem voltak olyanok amilyennek valójában egy férfit szerettem volna magam mellé.A volt férjembe is azt gondoltam,hogy szerelmes vagyok,aztán olyan gyorsan rájöttem,hogy nem, mint a huzat ,mégis nagyon hosszú ideig éltem még vele azután is.Végül válás lett a vége,ami előre látható volt.A másik exxel hasonló volt a szitu,csak őt valahogy nehezebben engedtem el.Vele is hosszú kapcsolat volt...de ugyanúgy előre látható volt,hogy mi lesz a vége.Természetesen szakítás.:)Annyit azért lehoztam ebből,hogy ha a volt férjem nem ivott volna,a mai napig együtt lennénk,így a másik exxel össze sem jöttem volna.:))Újra,egyikük sem kellene,még alkalmi szexpartnernek sem,hisz ismerem őket.:)

 

A Pixies pasik.:)

Nem elégítenék ki az igényeimet,se a való világban,se pedig szexuálisan.Igen,próbáltam többet is közülük,ezért merem így kerek-perec leírni.Nagyon jól elszórakozom ha fenn vagyok az oldalon,sokat mosolygok,nevetek,de ennyi.

Így ki/kik maradnak????:)Olyanok akikkel nem a neten ismerkedek meg,hanem véletlenül/váratlanul valahol.Talán egy boltban,vagy egy séta alkalmával....Ki tudja??:)