Tegnapi kirándulás :)

Budapest..Budapest de csodás...

Szerdán felutazott hozzám Szandi és mivel aznap nem tudtunk elmenni sehová,csütörtökre maradt a "kirándulás",fotózkodás.:)Alig vannak közös képeink,gondoltuk:idő van,fényképezőgép van,mi vagyunk, :)rajta hát.

Reggel indultunk a Parlament elé.Az idő csodás,jóképű katonák őrségváltását csodáltuk,fotóztuk,én is rajta vagyok néhányon(ki nem hagytam volna) :)))Géppisztolyos rendőrök...azok is magasak,fiatalak,jóvágásúak,már csak ezért is érdemes volt eljönni ide. :)Rengeteg nevetés,marháskodás és millió kép. Duna korzó...........erről eszembe jutott egy bizonyos kút.:)), Lánchíd,csomó szoborral fényképezés,Intercontinental előtt ücsörgés,persze ez is megörökítve.Egy szerzetes is odajött hozzánk.Annyi-annyi kellemes,vidám élmény.Nem vagyok egy nagy kimozdulós típus,de ez a "kirándulás"nagyon jól esett a lelkemnek és a szívemnek is.Kirakat nézegetés a Váci utcában stb..stb...Maradtunk volna még,de Szandinak ment a vonata így a legközelebbi "Budapesti kirándulást"valamikor kora tavasszal ejtjük meg.Próbáltam úgy nézni a várost,mint egy turista és olyan dolgokra,épületekre,kis utcákra figyeltem fel,amire máskor,ha rohanásban vagyok,fel sem figyelek.

Szóval,klassz napunk volt tegnap...és Budapest valóban csodás.