Dominás férfi aki még jól is néz ki...

álom...álom...:)

A domináns férfi,aki a mellett,hogy határozott,magabiztos,szexi,vagány,curva jó teste van és olyan jó képű,hogy kifolyok magam alól=tud kedves,aranyos,udvarias,bújós,humoros,előzékeny lenni,és istenkirály  is az ágyban.. stb...  NINCS!

Sajnos lejjebb kell adni,vagy elmenni egy moziba és álmodozni arról,hogy "úristen ilyen pasik is vannak?" és elfelejteni,hogy csak szerepet játszanak,de azt csúcs jól.:)

Egyszerre az összes külső és belső tulajdonságot(amit fentebb leírtam) ha valaki megtalálja egy férfiban,az az isten lábát fogta meg,és el ne eressze soha többé. :)Azon filózgattam,hogy hányszor kell újjá születni ahhoz,hogy legalább egyszer legyen szerencséd egy olyanhoz.:)

Hajlamosak vagyunk,mi nők belemagyarázni olyan nekünk tetsző,vagy arra vágyó  tulajdonságokat abba a pasiba akibe "szerelmetesek"vagyunk,vagy annak hisszük magunkat,ami ha elmúlik a rózsaszín köd,csak pislogunk,hogy.....de nem is olyan.........mit láttam benne,és miért láttam benne azt??

Azért,mert már régóta vágytunk egy olyan férfira aki legalább megközelíti( igaz,nagyon messziről) :) azt az ideált akit elképzeltünk magunknak.Aztán koppanás!!!

Én nem járok moziba,de az internetnek hála,nagyon jó szereposztású filmeket tudok letölteni,amiben vannak olyan pasik akiket nyálcsorgatva és csodálkozva..már-már tisztelettel nézek,és a film után arra gondolok,hogy ezeket klónozni kellene.:))

Aztán szexelek egyet az éppen aktuális alkalmi pasimmal,és miután elmegy..már mint haza :)örömmel konstatálom,hogy milyen jó is egyedül élni.Átvettem a pasiktól ezt a stílust.Felszedek valakit,dugunk,szia!!:)Nagyon kellemes és nagyon kényelmes élet ez így! :)