Ennyi idő után is féltékeny.:)

nem értem...

Tegnap éjjel beléptem a Face-re és meglepődtem,mert a volt férjem bejelölt ismerősnek.Gondoltam magamban,ugyan mi lehet,és visszajelöltem.Néhány másodperc múlva bejelentkezett és írta,hogy egész nap nem tudott bennünket elérni és szerette volna elmondani,hogy megy ki külföldre melózni,már csak a papírokat várja.November elején indul,ingyenes szállás,jó fizu....Megnéztem a telót...persze repülő üzemmódban volt állítva,mert valamelyik kis hülye macskám leverte,én meg csak úgy visszatettem.Levettem,megcsörgettem.Visszahívott.Beszéltünk vagy 20 másodpercet.:))))

Reggel hívásra ébredtem.:)Az ex férj volt és közölte,hogy nagyon csúnyán összeveszett a mostani nejével,hogy miért vett fel a Facera stb....Aztán még dumcsiztunk a melóról,skype-ról, stb....A végén megkérdeztem:-Azért nem tiltottál megint????De bizony tiltott és persze a nej erősködött,hogy tegye meg.:)Mondtam is a volt-nak,hogy "beteg a felesége" ha még mindig féltékeny rám.Abban maradtunk,hogy ha kinn lesz,skype-on tudunk értekezni.

Megint én voltam a butuska.:)Nem néztem az időt éjjel és nem kellett volna megcsörgetnem(mondjuk,neki meg nem kellett volna visszahívnia)akkor nem tör ki a botrány és nem derül ki,hogy visszatett ismerősnek.Nem baj,odakinn már nem lesz a féltékeny sárkány és tudunk beszélgetni,mert engem hamarabb el fog tudni érni,mint az egy szem fiát.